19 de maig 2013

Pic dels Colells 2744m

Pic dels Colells 2744m
Descens de la Canal N
+/- 700m
***,S4,MBEA

Seguim aprofitant la festa de final de temporada i avui amb poc temps tiro cap al Montmalús recordant unes canals en el pic a l'est del coll. La intenció era fer primer Montmalús però estic al coll passades les 10 i les temperatures van pujant així que vaig per feina. Un cop en el pic em miro totes les canals i cap te l'entrada facil doncs encara resten cornises antigues i s'han sumat les d'aquest dies amb vents del W i SW. Així que escullo la que sembla més segura tot i que haig de trencar-la per poder entrar. Amb els esquís en tinc prou per fer baixar un troç del costat E, mes difícil d'entrar però menys carregat que el costat W. 




Poca gent pujant, tot i que la neu esta millor que al gener
Pic dels Colells a l'esquerra i Montmalús a la dreta

Cap moto de neu, estrany en aquesta zona
Cornises al Coll del Montmalús










A partir d'aqui fer equilibris per entrar i no caure tot i que no un cop dintre la neu esta bastant estable, petites purgues de la neu superficial. M'ho vaig mirant però puc baixar sense problemes i gaudir de la fantastica neu d'aquesta primavera.

Montmalús des del seu vei P. dels Colells
Inici canal amb les amenaçadores cornises











Teniu un petit video a:

xavi f.