24 de febr. 2010

Creu de Ferro i Serra del Vert

Seguint les piulades de la setmana passada del Roger i L'eli: Creu de Ferro i Serrat Voltor i les del Jaume i la Berta: Cap del Vert Hem gaudit d'un bon cap de setmana d'esquí de muntanya amb neu pols.

Dissabte 20 de febrer 2010:
Creu de Ferro 2.297m -Serrat Voltor 2.281m i descens pel barranc de les Llobateres
+/- 800m, 5-6h, s3
Glòria V i Ricard M
Temps fred i assoleiat
Neu pols endurida pel vent a les carenes i fonda a recer.
Observacions: no hem pogut arribar ben bé al cim del Serrat Voltor per la gran quantitat de neu acumulada.

Diumenge 21 de febrer 2010:
Cap del Prat d'Aubés 2.244m
+/- 700m, 3h, s3
Carme, Pere-Joan, Glòria, Ricard
Temps fred, nevada que s'ha anat intensificant amb el pas de les hores, visibibiltat baixa.
Neu pols fonda
Observacions: Aquest cim és a la dreta del Coll dels Belitres, dalt del Torrent Fosc. Tot i que continuar el descens, més enllà de la pista, pel Torrent Negre és una temptació, el dia no està per ensigalades...

Trobareu més fotos a Creu de Ferro i el Vert

Bones traces !!

Coooooollons!!! Quanta neu! Amb temps (i frontal) continuar avall pel torrent fosc encara dóna unes quantes més alegries. Bones traces!

El paisatge em recorda algun dels dies de Gruyere, quines fotos més xules ¡¡¡ Quina enveja ¡¡¡