24 de maig 2009

Pels portillons sense paraigua

Marina, Montse, Lorena, Gemma, Jaume i Berta.
Sortim divendres per anar a dormir a la Renclusa. Les previsions meteorològiques no són òptimes.....estem a 22ºC a Benasc a les 21h :)
Comencem a pujar una mica tard. Aparquem abans de Llanos de l'Hospital. Com ja va dir el Jordi G., la carretera està inundada per l'aigua del llac....anem per la dreta, i ens enfilem per evitar l'aigua i guanyar alçada; creuar el riu no és possible :) Creuat el llac i pujats uns quants metres, posem esquís i anem imaginant-nos el camí fins al refu. El cel s'està obrint i gaudim de l'espectacle dels estels. El Jaume s'ha avançat per arribar abans de les 23h i ha tingut el premi de parlar amb una de les guardes del refu! No poder arribar per sopar i voler sortir abans que donin l'esmorzar no els deu permetre ser sostenibles. Sense comentaris.
Quan sortim ben aviat, plou de forma agradable......un petit xirimiri.....Fa calor i el gore molesta. Al cap d'una estona comença un petit xàfec, fa vent i no sabem si vol anar a més o el sol ens donarà la benvinguda..... De moment, la cosa no para..... Anem ben xops i jo ja en tinc prou.....el grup "m'acompanya" al refu, no fos cas que em perdés! Treient pells, comença a obrir-se i quan arribem a la Renclusa fa un sol espatarrant....ja us podeu imaginar com em sento.....jajaja.....resant perquè plogui a sac com ho feia a dalt i no sentir-me idiota..... El cel em fa cas (faltaria més!) i tot el dia continua fent ruixats forts seguits de clarianes.....primavera!
Bones traces :)

4 comentaris:

laie ha dit...

ai! ja ho diuen, la primavera la sang altera!! pensava amb vosaltres el dissabte desde Miralcamp amb un cel xungo i una xafugo impressionant, l'Aneto sempre ens esperarà Berta! (jo al 2010 el faig segur :))
petons!

Berta ha dit...

segur? això no es pot dir mai :)))
jo em vaig firar amb botes noves i pantalons, que ja feien llàstima....
intentaré estrenar-ho aquesta temporada, però no sé si tindré ocasió!

Ricard Martínez ha dit...

És ben bé que algú surt com els cargols, només quan plou.... i aquesta vegada el Manel no hi era !!

Berta ha dit...

ei, ei!!! que va per mi això? jejeje